Recenzja fotoobrazu Saal Digital + BON na 75zł

  


  To już moja druga recenzja produktów od Saal Digital. Tym razem zrecenzuję fotoobraz na płycie PCV o wymiarach 120x70, który sprezentowałam moim kochanym bliźniakom na roczek. Jest to produkt o bardzo wysokiej jakości. Daje niezwykły efekt. Cały obraz wygląda niezwykle elegancko dzięki matowemu wykończeniu. Nadaje się do dekoracji praktycznie każdego pomieszczenia. Idealnie odwzorowane kolory, wrażenie głębi oraz ostrości. Dodatkowo możliwe jest wybranie różnych opcji mocowań, do wyboru mocowania przykeljane,  aluminiowe i na śruby.  Szybka (zajęła równo 2 dni) realizacja i dostawa. Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą mieć oryginalny i wyjątkowo efektowny obraz, z dowolnie wybranym przez siebie zdjęciem.

  Poniżej dodaję również zdjęcia z sesji Hani i Huberta, podczas której powstało jedno z wybranych przeze mnie zdjeć. 


Pierwsza recenzja: KLIK

Dodatkowo mam dla Was bon na 75zł do wykorzystania na fotoksiążkę na stronie www.saal-digital.pl przy zakupie za min.125zł <3 Mam nadzieję, że Wam posluży! 

FB328GUM

wiecej informacji znajdziecie TUTAJ


 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz