Recenzja fotoksiążki Saal Digital




Cześć misie,
dzięki możliości przetestowania produktów Saal Digital powstało moje pierwsze ''papierowe'' portfolio ślubne, które możecie zobaczyć podczas spotkania ze mną. Ten post dedykuje zrecenzowaniu poniższej fotoksiążki. Zamówiłam ją pod koniec lutego. Sam proces jej tworzenia był bardzo przyjemny-dzięki Aplikacji Saal Digital, która umożliwia nam samodzielne stworzenie szablonów, bądź skorzystanie z gotowych. Sam proces robienia szablonu jest strasznie szybki. Najwięcej problemów stwarza selekcja zdjęć. Szczególnie jesli mamy ich całkiem sporo. Następnie wrzucacie Wasz szablon do koszyka, wybieracie opcje dodatkowe takie jak watowanie okładki( które sprawia, że fotoksiążka przyjemnie trzyma się w dłoni), sposób wysyłki i czekacie... uwaga 2 dni. Przesyłka idzie do Was z Niemiec, w ekspresowym tempie, jej śledzenie jest banalnie proste a kontakt z firma szybki i przyjemny.

Przede wszystkim urzekła mnie jakość wykonania oraz naświetlonych zdjęć. Strony są bardzo starannie sklejone, papier jest gruby przez co całość wygląda naprawdę solidnie.
Strony idealnie się rozkładają dzięki czemu można umieścić zdjęcia na ich łączeniu- tak jak zrobiłam to w dużej części mojego portfolio.  Cena fotoksiążki jest jak najbardziej adekwatna do jakości jej wykonania. Wniosek jest prosty- firma Saal Digital jest jak najbardziej godna polecenia. Bez względu czy potrzebujemy albumu dla siebie, czy na prezent!

Link do strony : http://www.saal-digital.pl/

Wy też mozecie zgłosić się do testu tutaj :  http://www.saal-digital.pl/2016/recenzja-fotoksiazki/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz