classic




    Zaczynając od najważniejszego, życzę Wam wszystkie obecne tutaj kobitki: wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i ZADOWOLENIA z siebie. Bądźcie sobą! 
     Za naprawdę dobre zdjecia dziękuję Karolinie, buziaki! 
     Wspominałam gdzieś ostatnio, że kupiłam sobie nowy telefon, co za tym idzie szukałam chyba dwa dni case, a  z racji tego, iż sam model jest stosunkowo nowy, trudno było znaleźć coś sensownego. Allegro nie pomogło, więc zaczęłam szukać innych stron. Wpadłam na etuo.pl - tutaj o dziwo wyboru nie brakowało, wręcz przeciwnie. Nie wiedziałam na jakie etui się zdecydować. Zamówiłam, poczekałam jeden dzień i jest. Moje kochane zwierzątko. Marka powstała 2 lata temu, a ja dopiero w tym roku się na nią natknęłam zupełnie przez przypadek. Posiadam już dwa etui z tego sklep, są bardzo wygodne(dzięki nadrukowi o specyficznej teksturze nie ma możliowści, że telefon wysunie nam się z ręk) zgrabne(posiadają przeźroczystą ramkę) i disgnerskie(tutaj wg własnego gustu). Jeszcze jedna ciekawostka, szczególnie dla osób bardiej wymagających- możecie zaprojektować WŁASNE etui- według indywidualnego projektu.
   Do zobaczenia niebawem! 
    
















(glasses aldo  golf, coat vintage jeans American Eagle   sneakers Nike Force bag Jessica Simpson   case etuo.pl)














3 komentarze: