time for 2016










soft bra : http://magicboxshop.pl/

Już nawet nie pamiętam jak to się robi. Byłam tutaj... 3 miesiące temu. Co mnie skłoniło do tego, aby wrócić? Nowy rok, trochę zmian, których mam nadzieję będzie ciągle przybywać i zmiana nastawienia. Zaczynam od zmiany fryzury, na którą decydowałam się już chyba pół roku. A decyzję podjęłam, w sumie dzień przed pójściem do fryzjera.  Nie żałuję, nie szkoda mi było włosów po pas. Zwyczajnie mi się znudziły. Chociaż nie do końca jestem przekonana do tego jak teraz wyglądam, to chyba tragedii nie ma. Albo mi się wydaje, albo sie nieumyślnie odmłodziłam.
Chciałabym tutaj zostać na dłużej. Miałam w planach podjąć jakieś wyzwanie, żeby w 2016  robić więcej postów. A l e czy podołam ?
Być może wrócę z całymi sesjami fotograficznymi, jakie ostatnio udało mi sie zrobić? Nie wiem, nic nie obiecuję, ale chcę.

Buziaki.
Chociaż nie wiem, czy mam je tutaj komu dawać!








10 komentarzy:

  1. JAKIM TRYBEM ROBIŁAS TE ZDJ W APARACIE ?:) sliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupilas ten biustonosz i za ile ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia więcej postów proszę !!!! Buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się 😘 mam materiały na 2posty więc pewnie się tutaj pojawia jeszcze w lutym ;))) jakich postów oczekujesz ?;)

      Usuń
    2. Wszystkie mi się podobają :-)) Jestem z twoich okolic i bardzo Ci kibicuję !!! 😘

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo, to motywujące:* Budujące słowa, dziś poleciał jeden, moze CI się spodoba;)

      Usuń