natural makeup


Do wykonania makijazu wykorzystałam:


1. Under Twenty, Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB lekki krem + puder

2. Golden Rose, Liquid Concealer

3. Sleek Make Up, Face Contour Kit /Medium 

4. Makeup Revolution Salvation Pallette Paleta 18 Cieni Do Powiek Girls On Film 

5. SO SUSAN COSMETICS Róż do policzków Universal Blush

6.Maybelline Lasting Drama Gel Liner (Eyeliner w żelu)

7. La Luxe Paris Volume Expert Tusz do rzęs

8.  Golden Rose, Velvet Matte Lipstick 02


Makijaż bardzo delikatny, idealny na co dzień.  Jest bardzo wygodny i lekki. Bez zbędnej ilości podkładów, pudru itp. twarz wygląda naturalnie. Krem bb wyrównuje koloryt skóry i nawilża. Większe niedoskonałości zamaskowałam korektorem z Golden Rose, Do konturowania twarzy używam mojej ulubionej paletki ze Sleek'a i dodatkowo różu Universal Blush , który jest przepiękny, ale opakowanie okropne(chyba już to pisałam, ale zawsze zwracam na to uwagę, bo jakość opakowania jest strasznie nieproporcjonalne do ceny).  Eyeliner w żelu i szminki GR Velvet Matte, to tak kultowe produkty, że chyba każdy o nich słyszał, a jeśli nie to pamiętajcie, że są warte uwagi. 
Kontynuując temat powieki, pomalowałam ją cieniami MUR lights flashing i camera rolling.

Na sobie mam jedną ze stylizacji , którą widzieliście już TUTAJ .  Niestety nie udało mi się wykonać makijażu Krok po kroku, ale postaram się najbliżej przyszłości taki post przygotować. Tylko może przedstawię w nim coś bardziej efektownego. :) 









t-shirt choies     jeans sinsay 




1 komentarz: