total grey /Angry Cat







Cześć Miśki! Pokazałam Wam kiedyś, że zamówiłam ten płaszcz i właśnie w piątek przyszły mi dwie paczki od Romwe i Choies. Jak płaszcz wygląda na stronie podlinkuję Wam niżej, aczkolwiek nie wydaje mi się, aby były widoczne tam te złote nitki, które zobaczyłam dopiero po tym jak otworzyłam paczkę. Na początku totalne niezadowolenie, ale teraz widzę, że jest ok! Dlatego będzie mi się pewnie dobrze nosił szczególnie na wiosnę i wczesną jesień.






























coat: here   jeans pull&bear   sweter: H&M    beanie: New Yorker    shoes born2be.pl    
bag gift from Iwona!  wallet here    lipstick Golden Rose Velvet Matte 02





18 komentarzy:

  1. Kasiaaaa najlepsza <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne włosy <3 :( zazdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twojego bloga! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej takich postów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mega spodnie, gdzie kupiłas ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest podane pod postem:)) pull&bear

      Usuń
  8. taka zgrabniutka! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the past photo:-) such a great moment and the mountains in the backround look magnificent. Great look, amazing coat :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej, piękny płaszczyk! W ogóle połączenie bardzo w moim guście, świetnie wyglądasz! <3 Obserwuję i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO dziękuję bardzo, miło, że Ci się spodobał i oczywiście zapraszam jak najczęściej:)

      Usuń