spring/summer inspiration 2015


* zdjęcia można powiększyć-klikając w nie*



Przechodząc ostatnio przez galerię zainspirowała mnie ogromna ilość rzeczy z frędzlami, że postanowiłam zebrać inspiracje na lato i je tutaj opublikować. Bezapelacyjnie zaczynami od frędzli, przewiewnych tkanin  i poszarpanego jeansu oraz tzw. spaghetti strap.



FRĘDZLE




Pierwsze skojarzenie odnośnie frędzli, to wszechobecne kimona, których tutaj nie dodałam, bo chyba wiecie, że w każdej sieciówce można je dostać i w każdym z niżej podlinkowanych sklepów też, tyle, że za o wiele taniej. Wybrałam wg mnie najciekawsze propozycje i nie wiem czemu wyszły same czarne rzeczy. Smutek. Pewnie dlatego, że ten kolor jest tak uniwersalny. Pamiętacie pewnie ostatnią stylizację, w której też pojawia się motyw frędzli: KLIK i KLIK. 













JEANS


Te najbardziej powycinane i poszarpane jeansy idealnie nadają się na ciepłe dni letnie wieczory. Im luźniejsze tym lepiej, wygodniej i chłodniej. Slim Fit Jeans chyba pójdą w odstawkę. Stylizację z boyfriend'ami znajdziecie tutaj: KLIKKLIK, KLIK 







DRESS SPAGHETTI STRAP 


Strasznie podobają mi się zarówno sukienki, jak i bluzki spaghetti strap, są tak bardzo delikatne, dziewczęce i bardzo estetyczne. Poniżej przedstawiam kilka przykładów sukienek oraz gorsetów, które również zaliczają się do tej kategorii. U mnie takie stylizacje znajdziecie między innymi TU, natomiast zestaw z typowym gorsetem TU









BRALETS 








MOJE NOWOŚCI

I na koniec dorzucam moje nowości, z którym niebawem pewnie ujrzycie nowe posty lub zdjęcia na ig :) Buziak!


Podkłady dorwałam w rossmanie przy promocji -49%. (pewnie nikogo to nie zaskoczy)
1. Bourjois Paris Healthy Mix podkład rozświetlający (po zniżce ok. 30zł)
2. Golden Rose Top Coat Gel Look 7.99 w drogerii Mediq
3. Golden Rose Rich Color nr 76 cena 6.99 również w Drogerii Mediq - ciekawostka lakiery są tam tańsze niż na stoisku GR!
4.Manhattan, Easy Match Make Up cena regularna ok. 30zł




ROSSMANN -49%
24.04 29.04 - twarz: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory;
30.04-05.05 - oczy: tusze, kredki, cienie, eyelinery;
06.05-10.05 - usta i paznokcie: szminki, kredki, lakiery, odżywki









1. dresslink 2. new yorker 3.dresslink  4. romwe  5.new yorker  6.sheinside  7.dresslink 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz