Quiz Cosmetics




 Przez ostatnie 2 tygodnie miałam okazję przetestować kosmetyki Quiz Cosmetics. Dokładnie: 

 Nail Polish Flash Collection; cena 4,99 zł nr. 406  (prawdopodobnie, bo niestety nie ma tego zaznaczonego na pojemniczku). Poniżej załączyłam całą paletę kolorów tej serii i trzeba przyznać, że niektóre z nich są niesamowite, chociażby: 57, 58, 338, 407, 408, 411, 424. Według mnie to naprawdę ciekawe kolory typowo na wiosnę. Buteleczki, też wyglądają nieźle i nie są tandetne.  Przejdźmy już do omówienia trwałości i pigmentacji tej serii. Lakier nałożyłam tak jak robię to zazwyczaj, czyli na odżywkę 8w1 Total Action z Eveline. Jedna warstwa lakieru nie wystarczy na równomierne i ładne pokrycie płytki paznokcie (widać to na zdjęciu niżej, gdzie trzymam buteleczkę). Jednak już po drugiej warstwie lakier rozprowadzony jest równomiernie i nie widać żadnych prześwitów. Czyli w zupełności wystarczą 2 warstwy, aby ładnie pokryć paznokieć. Na lakier nie nakładałam utrwalaczy, więc mogłam sprawdzić trwałość. Po ok. 3 dniach zaczęłam zauważać, że lakier ściera się na końcu paznokci, ale to normalne (przynajmniej u mnie), gdy mam dłuższe paznokcie. Dopiero po 4 dniach można zauważyć, ze lakier odpryskuje i nie wygląda tak estetycznie. Dodatkowym plusem jest brak substancji szkodliwych jak zapewnia nas producent tutaj. Według mnie biorąc pod uwagę i cenę i paletę kolorów to warto zainwestować w chociaż jeden z tych lakierów, aby go sobie wypróbować.

PODSUMOWUJĄC 
cena: 4,99zł
krycie po 2 warstwach
trwałość 4dni.









Dwa kolejne produkty to zupełne nowości, których jeszcze nie znajdziemy na stronie sklepu, jednak w najbliższym czasie mają wejść na rynek. Są to : Magic Lipstick Flash collection i Lash Marcer Glam Look Mascara. 

Pomadka dlaczego taka magiczna? Pierwsze pytanie, jakie przyszło mi do głowy jak ją zobaczyłam. Przeraziłam się nieco kolorem. Stwierdziłam, że pomadka chyba tylko na sesję, ale od razu test na dłoni i patrzę, hmm mało napigmentowany granat. Smutek. Potem zapomniałam o tym, że mam 'pomalowaną' rękę. Po kilku minutach patrzę a tam piękny ciemny chłodny róż. Magia. O to tym wszystkim chodzi. 
Pomadka ma ciekawą kremową konsystencję, na początku pigmentacja jest słaba, ale cuda się dzieją, gdy wysycha! Staje się bardziej matowa i jakby wsiąka w usta pozostawiając ciemno-różowe zabarwienie, które jest baaardzo trwałe. Gdy wypróbowałam kolor na dłoni, utrzymał mi się 2 dni. 






Maskarę trudno jest przetestować przez ok. 2 tygodnie, ponieważ to jest ten czas kiedy one zazwyczaj lekko gęstnieją i lepiej się rozprowadzają i wydłużają. Pierwsze co rzuca się w oczy to szczoteczka. Plus za to, że jest sylikonowa, jednak kształt mnie trochę przeraził. Łatwo odbić sobie tusz (przynajmniej na mojej opadającej powiece). Po całym dniu można zauważyć kruszenie się tuszu. Niestety nie jest mi znana cena, ale oczekujcie jej na stronie sklepu. 









2 komentarze:

  1. bEAUTIFUL NAILPOLISH COLOR :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń