I ♥ dogs





Jak po świętach kochani? Baterie naładowane? Ja leniuchuję od rana i pracuję na kolejnym postem dla Was:) Korzystając z słonecznej pogody w sobotę wybrałyśmy się na zdjęcia z Karoliną,  Cassie i nowym buldożkiem ! Płaszcz widzieliście już TU i TU  , a spodnie w mniej sportowej stylizacji TU . Co do samej bluzy, to przyznam, że była dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Chociażby samo przymocowanie perełek na ramionach. Nie są ani szyte, ani przyklejone tylko ładnie i solidnie nitowane- czyli nie muszę się martwić, że zaraz mi wszystko poodpada. 
Życzę miłego oglądania i pozdrawiam z Cassie!  ♥










ona uwielbia jak ją tak miziam stópką. poważka

















coat bershka     blouse here     jeans here    sneakers reserved    sunglasses  here 





11 komentarzy:

  1. ALE PIĘKNA BLUZA *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, podobaja mi się wszystkie Twoje zdjęcia! Suuuper! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieeesek <3
    mój pies teez uwielbia jak się tak po brzucu miziaaa ;)
    wgl genialny post i blog,
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz duży postęp, oby tak dale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że tego nie zepsuję :) i będzie już tylko lepiej

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i świetny look. Bardzo mi się podoba ten wpis!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamieniłabym tylko buty na inne, a reszta ekstra :)

    OdpowiedzUsuń