Day with Mr. Gąsior *



* Czyli w sumie dzień jak co dzień. Tym razem post nieco turystyczny, bo chciałyśmy z Panem Gąsiorem wykorzystać tę piękną pogodę do maximum i wybrałyśmy się na Kopiec Kościuszki, który w gruncie rzeczy mamy prawie pod nosem, ale trudno nam się było wcześniej tam wybrać. A warto! Chociażby dla samego widoku na Kraków. Zdjęcia dodałam już co prawda na facebook'a, ale chyba nie wszyscy je widzieli.  Miłego oglądania i buziaki! 

Piszcie w komentarzach co tam u Was!




























 Serdeczne podziękowania dla Pana Gąsiora za zdjęcia 


jacket HERE    t-shirt Resever    skirt H&M     sunglasses HERE    sneakers Nike Revolution   bag SinSay








9 komentarzy:

  1. Wszystko mi podoba, oprócz kurtki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz jaka ciepła (choć na stronie nie wygląda ani na ładną ani ciepłą!:D )

      Usuń
  2. Hm, u mnie wszystko dobrze, burza dziś była a przed chwilą nie miałem prądu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah właśnie gdzieś to już słyszałam:*

      Usuń
  3. MEGA spódnica !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodna ! Polecam Katarzyna Mateja! <3

      Usuń
  4. Przepiękne widoki! Chciałabym jeszcze kiedyś odwiedzić Kraków, bo ostatnio byłam tam za dzieciaka :)) Dziękuję za odwiedziny u mnie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i zapraszam w takim razie!
      BUziak :*

      Usuń
  5. Butki śliczne<3 Mój kolorek:D

    OdpowiedzUsuń