boyfriend jeans


Zdjęcia, które dzisiaj dodaję zrobiłam w sobotę, zaraz po rodzinnej uroczystości( 60lecie ślubu moich pradziadków), którą warto było świętować. Gdy wróciłam z Krakowa czekały na mnie 3 paczuszki od iloko, quiz i sheinside. Jedną z piątkowych nowości mam na sobie w tym poście, czyli... spodnie, które możecie dostać TUTAJ . Mam jeszcze dla Was dwie inne stylizacje, jedną fotorelacje z koncertu Meli Koteluk i recenzję kosmetyków Quiz, także szykujcie się na nowości! Buziak. 














coat: atmosphere   shirt: sh   boyfriend jeans CLICK     bag&sunglasses sinsay    shoes no name

3 komentarze:

  1. Kasiu wyglądasz kwitnąco!<3
    Też lubię moment gdy wracam do domu a tam jakieś paczuszki czekają na mnie..:D
    + Gdzie były zrobione zdjęcia??:)

    http://www.justcleo.pl/2015/04/treaclemoon-series-review.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Zdjęcia zrobiliśmy na moście na Tanwi, między Łazorami a zamkniętym zakładem Ceramika Harasiuki :)*

      Usuń
  2. A no właśnie, wiedziałam, że kojarzę to miejsce!:)

    OdpowiedzUsuń