Wedding inspiration from romwe.com

Czerwiec zbliża się wielkimi krokami, więc coraz częściej myślę o tym, co na siebie założę, gdy nadejdzie moment ślubu bliskich mi osób. Stąd właśnie pomysł na taki post. Dzięki możliwości ponownej współpracy z www.romwe.com, postanowiłam połączyć post z inspiracjami z kolażem promocyjnym.  Przedstawię Wam kilka sklejek, głównie skupiłam się na sukienkach, bo wstępny pomysł na buty już mam, aczkolwiek chciałam dodać coś więcej. Na początek coś dla romantyczniej dziewczyny, dodatki dobrałam przez moje upodobanie do słodkości i buldogów(mogłabym nosić ten motyw wszędzie) :) Druga sukienka chodzi mi po głowie od ponad roku, ale nie miałam okazji, aby ją kupić. Teraz rodzi się pytanie, czy brać wgl. pod uwagę sukienki na długi rękaw na czerwcowe wesele? Chyba lepiej nie. Jednak dodaję je, aby o nich pamiętać, a może komuś z Was przypadną do gustu i pomogą w wyborze sukienki na inną okazję? Trzecia sukienka zabiła mnie swoim krojem,  jest bardzo elegancka i pewnie pięknie podkreśliłaby opaleniznę. Zakochałam się w niej, w lekkiej asymetrii dołu, długim rękawie i kolorze. Biel i złoto to chyba ponadczasowe połączenie, które zawsze wygląda szykownie, stąd pomysł na czwarty kolaż. Ostatnia opcja z odkrytymi plecami, to coś przyjemnego na gorące dni. Mam już jedną sukienkę w kolorze baby blue z odkrytymi plecami i jestem z niej ogromnie zadowolona. Pod każdym postem dodam linki, w które możecie wejść i zapoznać się bliżej z ofertą sklepu. Niestety kolaże robiłam na początku tygodnia i niektóre produkty są niedostępne, ale podałam linki i trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo na romwe często coś się wysprzedaje, a potem równie szybko wraca. 

Całuję! 


sukienka [klik]   torebka [klik]   buty [klik]   naszyjnik [kilk]


 sukienka [klik] 


sukienka [klik]   buty [klik]   kolczyki [klik] 


 sukienka [klik]   


sukienka [klik]   buty [klik]   torebka [klik]   kolczyki [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz