selected cosmetics





Dziś trochę z innej półki. Kosmetyczny post na każdą kieszeń. Zacznijmy od początku.

1, Paleta Sephora, w której znajduje się:
*24 cieni do powiek. Od czerni szarości i beżu aż po kolory mniej uniwersalne. Mają bardzo dobrą pigmentację, makijaż utrzymuje się przez cały dzień. Jako, że w tej jednej paletce zawarte są tak różnorodne  kolory, spełnia ona swoje zadanie od roku i od tamtej pory wydawało mi się, że innej paletki nie potrzebuję. Jednak teraz jak zaczęłam bardziej interesować się makijażem kuszą mnie wszystkie inne palety od Naked, The balm, Sleek a nawet Makeup Revolution. Powoli pewnie będę zabierać się za powiększanie moich kosmetycznych  zdobyczy. 
*6 błyszczyków do ust, których używam bardzo rzadko, należę do wielbicielek pomadek i lakierów do ust.
*5 kredek do oczu, które są rewelacyjne. Najczęściej oczywiście używam czarnej i brązowej. Jestem zachwycona ich miękkością i intensywnością koloru. Póki co moja ulubiona kredka. Do tego ładnie się rozciera.


2.Paletka do konturowania twarzy Sleek Medium nr 885
Rewelacyjna! Często zmieniałam bronzery, ale przy tym myślę, że pozostanę na dłużej. Do tego piękny, miękki rozświetlacz. 


3. SO SUSAN COSMETICS Róż do policzków Universal Blush 
Na początku jak zobaczyłam go w pudełku beglossy spisałam go na straty, dlaczego? Sugerowałam się tandetnie wykonanym pudełkiem, które rozleciało mi się na dobre. Myślałam, że  będzie to zwykła porażka, ale po pierwszym nałożeniu padłam. Jedwabisty, łososiowy kolor nadaję twarzy zdrowego blasku. Jedyny minus to plastikowe i niesolidne pudełko. Myślę, że jak za 94zł za ten róż to można się postarać o lepszy wykonanie.


4. Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 20
Genialny ciemno-bordowy kolor, wciąż sama się zastanawiam, czemu mam tylko jedną szminkę z tej serii. Matowe wykończenie to coś co w pomadkach uwielbiam, dlatego błyszczyki do ust u mnie odpadają. Plusy za pigmentacje, konsystencję i wytrzymałość(z czym u mnie ciężko nawet z dobrymi produktami)

5.Lip Lacquer Rock With Me Wibo
Lakier zakupiłam na promocji w Rossmanie 1+1 i w sumie nie miał on jakieś konkretnego uzasadnienia. Na początku trochę poleżał, odczekał aż się na coś przyda, a teraz często ze mną jest. Wg mnie bardzo łatwo się aplikuje, więc jak potrzebuję szybko przed wyjściem pomalować usta to wiem, po co mam sięgać. Plusy za słodki zapach, aż chce się go zjeść 

6.RICH COLOR NAIL LACQUER Golden Rose nr 121  &  Matte Top Coat
Żaden lakier nie wytrzymał na moich paznokciach tak długo jak ten(no chyba, że hybrydowy, ale o tym nie mówimy). Szczerze mówiąc zawsze muszę coś wykombinować, że gdzieś mi lakier odpryśnie, więc lakiery z tej serii trzymają mi się ok. 3 dni(potem zazwyczaj zmieniam kolor). 
Co do matu, to muszę przyznać, że mimo iż oczytałam się recenzji, że niby się wyciera itp. jestem z niego zadowolona! Pewnie dlatego, że nie zdążyłam doczekać aż mi się zacznie ścierać. Poza tym fajnie utwardza lakier.


7.Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami BANDI PROFESIONAL 
Produkt niepełnowymiarowy również z pudełka beglossy, idealny krem na noc. Wygładza i dogębnie nawilża skórę. Czego chcieć więcej? 

8. Yasumi, Eyes & Lips Contour Cream
Najlepszy spośród moich trzech kremów pod oczy. Bardzo dobrze nawilża, bez pozostawiania tłustych plam. Po szybkim wchłonięciu czuć efekt miękkiej i wygładzonej skóry.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz