Gift of Love by Shinybox

Lutowe pudełko shinybox, zostało przygotowane z myślą o Walentynka, trudno tego nie zauważyć! Motywy serc, kokard w kolorze czerwonym bądź różowym chyba nie tylko mi się z tym świętem kojarzy? Spójrzcie co zawiera wnętrze tej paczuszki.
Dodam tylko krótkie spostrzeżenia na temat danego kosmetyku, bo jeszcze nie mialam okazji ich dobrze przetestować! 


1. FM GROUP Żel pod prysznic SPA SENSES
od producenta: 
'"klikatnie myje i pielęgnuje ciało. Delikatna formuła nawilża i dobrze odżywia skórę, a zawarta w nim witamina B5 działa łagodząco." 20zł/250ml
ode mnie: 
Zapach który dostałam *paczula* nie przypadł mi do gustu. Minusik za brak pompki, bądź czegoś innego co ułatwiłoby dozowanie. 

2. CREME BAR Krem pod oczy
od producenta
"Krem pod oczy poprawia elastyczność  i jędrność wokół skóry wokół oczu oraz redukuje cienie pod oczami." 69zł/15ml
ode mnie: bardzo szybko się wchłania! 

3.BANIA AGAFII Maska do włosów drożdżowa-pobudzenie wzrostu
"Produkt, który wzmacnia strukturę włosa i przyśpiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie." 13zł/300ml  
ode mnie: Produkt, który mnie najbardziej ucieszył, bo miałam w planach zakup maski do włosów. Ciekawi mnie jak się sprawdzi, bo producent piszę iż wystarczą 2 minuty na włosach(co wg mnie jest nieco dziwne jeśli chodzi o maski.)

4.SYIS serum kolagenowe do paznokci
"Stworzone na bazie kolagenu, oleju z drzewa herbacianego i keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki oraz przyśpiesza wzrost paznokci." 35zł/10ml
ode mnie: Wygląda bardzo solidnie, a jak się sprawdzi to się okaże! 

5.YASUMI Express Shaker Mask z miękkim shakerem
"Maski kremowe lub w proszku o nowej formule pozwalające na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Teraz w parę chwil stworzysz idealną maskę dla siebie." 20zł za zestaw
ode mnie: pierwszy raz widzę tego typu maskę i chętnie ją przetestuję ( tym bardziej, że dostałam czekoladową! <3)

6. BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczne mydło BIOomega ok.6zł (gratis)
7. 2 próbki FARMONA Masła do ciała : Pinacolada i Cosmo  (gratis)














2 komentarze:

  1. ty to dostajesz za darmo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To część prezentu walentynkowego od mojego lubego :)

      Usuń