new in accessories


Kilka dni temu zamówiłam sobie naszyjnik(właściwie to dwa), bransoletkę i okulary
Naszyjniki wybrałam z myślą o mojej Iwonce, aby jeden poleciał w jej łapki. Aktualnie noszę je oba- tak mi się podobają. Szczególnie dlatego, że mają dość długą regulację, więc mogę jeden nosić wyżej a drugi niżej(czyli tak jak lubię).
Bransoletka z rzemykami, cóż to chyba już moja setna, ale nie moja wina, że wszystkie są za szerokie. Tę zamówiłam(oczywiście nie sprawdzając wymiarów), a tu proszę przyszła idealna! Będzie mi się miło nosiła z nowym zegarkiem(o którym niżej).
Okulary(których niby mam masę, a jak przyjdzie coś dobrać, to zawsze wychodzi na to, że przydałaby się jeszcze jedna para). Widywałam je bardzo często w sieciówkach, gdzie były mniej masywne, stabilne i o dziwo zawsze kosztowały co najmniej 3razy więcej. Dlatego wzięłam je od razu jak tylko zobaczyłam na www.bornprettystore.com 

Polecam tę stronę dla miłośników bardzo tanich i ciekawych zakupów. Ja sięgnę po kolejne zamówienie pewnie juć niedługo:)





A dla was mam również kod rabatowy :










Moi ulubieńcy to zdecydowanie pierścionek z uszkami, który pojawi się w następnym poście oraz naszyjnik love, skromny i pasujący do powyższych naszyjników.

Rzeczy zamówić można na stronie:
www.ringsandtings.com







3. iloko.pl 

Firma bardzo mi znana, zamawiałam z ich stron iloko i crystalove(hurtowa sprzedaż-bardzo tanio) już wielokrotnie. Stąd moje zaufanie oraz dobre zdanie o nich. Nawet jeśli zdarzyło się ze wprowadzili pomyłkę w moim zamówieniu po jednym mailu(bez zdjęć) otrzymałam brakujący towar.





Resztę dorwałam w małych rzadko odwiedzanych sklepach w Biłgoraju :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz