W tym jednym poście macie kilka moich ulubionych rzeczy. Koszule ostatnio upolowałam w sh za 1zł i już jestem z niej bardzo zadowolona. Lubię ten print, wg mnie to kostka brukowa(lub żyrafka hah). Sylwek twierdzi, że to motyw węża, ale mi się to nie podoba. Zbyt źle mi się to kojarzy:) Spodenki/spódniczka piękna, szkoda, że szybko się zmechaciły, na szczęście dałam radę doprowadzić je do porządku. I... BUTY<3 Piękne i co pewnie niektórych zdziwi wygodne!









koszula sh       spódnica/spodenki  (klik)      łańcuch  (klik)        buty bebo      

5 komentarzy:

  1. moja Modelka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i spódniczka są cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zdjęcia robione w mieszkaniu, stylizacja wiele na tym traci :( Poza tym buty i spodenki świetne!
    Pozdrawiam Paulina Siwiec Fotografia. :)

    OdpowiedzUsuń