ShinyBox



Od ponad 2lat mam konto na stronie shinybox, ale jakoś nigdy nie myślałam, że zdecyduję się na pudełko. W maju zrobili promocję, w której wysyłali mailowo różne kody rabatowe, -100%, -25zł itp. Do mnie trafił ten drugi kod, dlatego skusiłam się na moje pierwsze zamówienie z tej strony. Wybrałam pudełko listopadowe w którym znajdował się lakier do paznokci, mineralny cień do powiek, matujący puder ryżowy, maska do twarzy i balsam do ciała.
Przyznam szczerze, że opłcało sie założyć konto i czekać na promocje. Gdybyście chciały zalogujcie się tutaj [klik] 
Czekałam od 2-3dni na realizacje i 2-3dni na dostarczenie wysyłki. Gdy już kurier przywiózł mi pudełko z niecierpliwością je otworzyłam i... zauważyłam, że wszystko się błyszczy. Cień się lekko rozsypał i wszystko było w brokacie. Niestety jako, że rozpakowałam to na łóżku nie myślałam o robieniu zdjęć i nie mogłam złożyć reklamacji, ale ubytku w pudełeczku praktycznie nie było, więc wyszłam na czysto.







La Rosa Mineralny cień do powiek-Cień zawiera czyste pigmenty mineralne, czyli również chronią i pielęgnują skórę powiek. Mój odcień to Opal nr16. Przyznam, że rzadko w moich makijażach znajduję miejsce na złoto na całej powiece, tym bardziej, że to 'złoto' jest jasne i bardziej perłowe. Dlatego znalazłam drugie zastosowanie tego cienia. Mianowicie używam go do rozświetlania kącików oczu do czego idealnie się nadaje. 


La Rosa lakier do paznokci odcień soczysta czerwień przechodząca nawet w bordo. Kolor jak najbardziej nie na tę porę roku. Ale pudełko było listopadowe, więc na zimę/jesień idealny. Producent twierdzi, iż lakier krycie otrzymamy  po 2warstwach i  utrzyma się ono przez4-5dni. Ja się nie zgadzam bo wg mnie krycie jest super po PIERWSZEJ warstwie, utrzymuję się u mnie(bez utrwalaczy i w trudnych warunkach) ok3-4dni. Także bardzo długo jak dla mnie. 




BingoSpa Maska do twarzy ze100% olejem migdałowym, ma to na celu dogłębne natłuszczenie i nawilżenie skóry. Miałam ją na sobie chyba dwa razy, nie wiem jak to jest z tym dogłębnym nawilżeniem, ale powierzchniowe odczuwalne na skórze jest wygładzenie i nawilżenie. Plus za miekkość skóry i cudowny zapach! 



AA Body Care Program Balsam do ciała - do codziennej pielęgnacji skóry suchej wymagającej nawilżenia. Z tym produktem chyba najbardziej się zaprzyjaźniłam, jest hipoalergiczny, bezzapachowy i fajnie natłuszcza. W sytuacjach gdy potrzebuję czegoś na szybkie nawilżenie suchych miejsc jest niezastąpiony. 




MARIZA Matujący puder ryżowy - lekki, sypki puder. Matujący i utrwalający wcześniej nałożony podkład. Jest to produkt uniwersalny transparentny. Przyznam szczerze jeszcze go nie użyłam ani razu. Czekam chyba na upały aby sprawdzić jego trwałość. 



Romantic Szampon do włosów suchych i zniszczonych. Przetestowałam i... szału nie ma. Żadnego nawilżenia, miękkości włosów nie poczułam. Dlatego pewnie nigdy po niego nie sięgnę 



Moje małe cudeńska, widać, że niektóre już zużyte, ale dwie od końca kocham. Mega śliwkowe kolory! uwielbiam<3  / Avon



Mam nadzieję, że post wam się spodoba! Musicie być wyrozumiali, ale w poniedziałek ostatni egzamin i wtedy zacznę działać. :) fotograficznie i blogowo.
ZAPRASZAM NA : FANPAGE  INSTAGRAM  




Koszulka Romwe Dior 
dla osób kupujących mają do rozdania 100 pokrowców na iphony :)

(jeśli chcecie mi pomoc-możecie klikać w ten link)
będę wdzięczna, ślę buziaki!:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz