asymmetrical skirt


Od kiedy tylko do mnie doszła stała się moją ulubioną, biała spódnica z www.romwe.com (spodenki)!
Miały być zdjęcia z tym zestawem, ale niestety nie za bardzo mam na to czas:) Są tu jacyś maturzyści? Jak wrażenia po maturze, bo mnie Wesele zbiło z tropu...
Obawiam się co będzie jutro jak nam dziś tak ładnie pociągnęli :)








spódnica: romwe    gorset: nn    okulary klik    buty : świat butów   pomadka: golden rose    róż: rossmann
naszyjnik: klik




Ostatnio zamówiłam sobie super pudełko z [klik] jak tylko do mnie dojdzie zrobię post. 





7 komentarzy:

  1. gdzie gorset kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super są te spodenki! ja ostatnio kupiłam taki właśnie krój (z tyłu spodenki, z przodu trójkątne klapy) całe czarne i tak mi się spodobały że zastanawiam się czy nie kupić jeszcze całych czerwonych, ale chyba jednak zostanę tylko przy czarnych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są super! Też je uwielbiam i polecam bardzo serdecznie, elegancko i wygodnie;)

      Usuń
  3. spódniczka i okularki są CUDOWNE!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! :) ojj tak polski mnie troszkę zaskoczył (utopił), tak bardzo spodziewałam się 'Tanga'..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki Iza, ja poleciałam w Wesele i jeszcze gorzej:D

      Usuń