miscellaneous


Nie wiem od czego zacząć, bo dowiedziałam się właśnie, że moje fotograficzne marzenia podążają w dobrym kierunku. Taka szansa wpadła w moje ręce- teraz to już prawie wszystko zależy ode mnie, ale mniejsza o tym... przejdźmy do konkretów. Dziś post w trochę innym stylu, ale takowe posty już tu się zdarzały. Trochę kosmetyków, ubrań i pierdółek w jednym poście. 

Pomadkę dostałam od Romwe.com. Piękny kociak, który już tu był na blogu. Niestety zupełnie nie trafiłam z kolorem. Jest zbyt neonowy do mojej ciemnej cery. Dlatego gdyby ktoś był zainteresowany to mogę odsprzedać, bo słodka pomadka jest nowa i piękna! 

Etui na Samsunga Galaxy SIII- dostałam od mamy szkoda, ze mam innego samsunga, więc też chętnie go komuś oddam! Najfajniejsze jest w nim to, że ma kieszonki na dokumenty/pieniądze;)

Loreal Telescopic False Lash Mascara tym razem prezent od.. chłopaka! Nigdy nie powiedziałabym, że ma taki dobry kosmetyczny gust(choć pewnie Pani w sklepie go musiała nieźle pokierować), ale grunt, że tusz rewelacyjny. Pięknie wydłuża i podkręca rzęsy, co w moim przypadku jest przydatne. Kolejnym plusem jest też jego 'lekkość' po nałożeniu, czyli, gdy podkręcimy rzęsy zalotką, nie wyprostuje ich.

Pantene Pro-V - Większa Objętość krótko i na temat: podnosi włosy za co cenię ten szampon. Moje są już za długie i za ciężkie dlatego mają tendencję do oklapnięcia. 

Kera science ultra repair- super miękkie i nawilżone włosy. Polecam!














koszula i pomadka: romwe.com      perfumy i żel pod prysznic: playboy


10 komentarzy:

  1. ooo ta pomadka jest przesłodka, ja uwielbiam takie gadżety, nosiłabym ją w torebce mimo że nie używam szminek: P mogłabyś zrobić jakoś swatch koloru? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://image.romwe.com/images/product15/ACD0068/ACD0068_2.jpg tak ja przedstawiają na stronie sklepu, w rzeczywistości jest słabsza, lekko różowe krycie :))

      Usuń
    2. jaka słodka pomadka *.*

      Zapraszam do polubienia, bardzo zależy mi na rozkręceniu :)
      https://www.facebook.com/diamentowyblog?ref=hl

      Usuń
  2. Rownież bardzo lubie ten tusz do rzęs ;) ma bardzo naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow przesłodki jest ten kociak, za ile chcesz sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że te fotograficzne marzenia się spełnią.
    Ps. nie myślałaś o tym,żeby pisać na blogu troszeczkę większą czcionką? Mam słaby wzrok, to fakt, ale...kurcze pewnie nawet i te ze zdrowym wzrokiem muszą się trochę wysilić,żeby coś doczytać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wezmę Twoją uwagę do serca. Głownie dlatego piszę małą czcionką, żeby nie odwrócić zbytniej uwagi od zdjęć:)
      Nie wiem, czy to mnie nie zgubi, ale też mam nadzieję;)

      Usuń
  5. Kurczę ta pomadka-kotek jest przeurocza!!<3
    śliczności:)

    OdpowiedzUsuń