♥romwe wonderful sunglasses

Dawno nie dodałam pod postem tylu zdjęć, ale dziś trudno było mi się zdecydować. Pogoda tak ładnie pomogła nam w tej sesji... aż szkoda było je zamykać w folderze. Dziś przyszła mi pierwsza paczka z romwe.com i odebrałam te cudeńka. Kto mnie zna, ten wie, że lubię dziwne/słodkie rzeczy. Dlatego jak tylko je zobaczyłam trafiły do koszyka i...nie żałuję. Są przepiękne Znajdziecie je tutaj


fot. Karolina


























( płaszcz atmosphere    koszula reserved   okulary romwe    spodnie tally weijl   buty deashop  )

9 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Okulary są świetne, nie dziwię się, że gdy tylko je zobaczyłaś trafiły do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne okulary,cała stylizacja i zdjęcia boskie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są te okulary! tak jak i cała stylizacja i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! okularki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje okulary są rewelacyjne!

    Zdjęcia mają niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń