instamix and romwe shopping

Co tam u Was? Jestem tutaj na chwilę, ale muszę się trochę przypomnieć. Matury to coś co teraz zabiera mi czas, stąd na fotografię i bloga mam jedynie minuty. Częściej znajdziecie mnie na instagram'ie @katarzynaem. Obecnie szperam po tym sklepie żeby znaleźć jakieś ciekawe botki(najchętniej cut out) i rozglądam się po www.romwe.com. Przyznam się, że zaglądam tak co jakiś czas, ale zawsze 'bałam się' coś zamówić z zagranicznego sklepu. Dziś się pokonałam i na jedną rzecz niecierpliwie czekam-jaką?zobaczycie niebawem:)
Tymczasem zostawiam Was z instagramowymi mixami i perełkami ze sklepów internetowych:) wszystko podlinkuję:) Ściskam!
ROMWE Kitty Shaped Lipstick  nie mogę się zdecydować czy bardziej podobają mi się kolory czy opakowanie 


1. Zwierzaki i bluzy 3D uwielbiam. Więcej chyba tłumaczyć nie muszę!:) (klik)
2. Romantyczne, idealne na plażę, za którą mi się tak tęskni. (klik)
3. Piękna i do tego... kudłata! (klik)
4.Krótki, kwiatowy t-shirt z powszechnie panującym sportowym motywem (klik)

Niby podobne a jednak trudno się zdecydować tym bardziej, że wszystkie dziś mierzyłam i dalej nie wiem co najlepsze! KLIK











Lenonki złoto-czarne (klik) 










O B S E R W U J C I E   M N I E   NA  I N S T A G R A M I E

Instagram

1 komentarz:

  1. Jakie szminki urocze!! :)
    zdjęcie instagramowe z butami, jej ale ładne!

    OdpowiedzUsuń