imagemix




Przez ostatni czas nazbierało się trochę różności, które dziś spontanicznie Wam pokażę. Nie będzie to planowany post, więc niczego ambitnego się nie spodziewajcie. Jest on raczej efektem wieczorno-nocnego braku zajęcia. 
Mam do Was prośbę, jeżeli macie jakieś propozycje o czym chcielibyście poczytać/dowiedzieć się lub coś zobaczyć piszcie w komentarzach:)! 


(1 z S. 2 w bluzce od S a reszta moje małe widzimisie )



(1.2.Pozakupowe zdjcia 4. ja różowy kapturek i Iwonka<3 4.przekochana Gabrysia !)



(noginogi i buciki z tally weijl za 24.90^^)



(1.4. moja skromna pierwsza szafa 3. mam do sprzedania 2x NIKE  [klik] )



Krasnobród 2013



(1. nic 2. w tally weijl 3. pierwsze zdjęcie z łyskiem 4. S na koncercie Libera i Natalii )



(1. Miało być szalone GIMBazjalne zdjęcie 3. pakowanko kasi 4. Krasnobrod '13.)


(cuda cudeńka jakie ostatnio pojawiły się TUTAJ, poza tym jak mogłabym Was nie powiadomić o -70%owej letniej przecenie? <3 )


(pudrowe sweterki,torebka,topshop top i nike do kupienia TU )



( Zapraszam do mojego małego sklepu powyższe znajdziecie TUTAJ )



(1.shorts 2. najukochańsze Ami  i Gabi 3.Frugo i coctail 4. mniam)



( Moja najsłodsza suczka )




( z jakiejś wycieczki rowerowej z S. )

7 komentarzy:

  1. ja bym sie najchetniej dowiedziala, co robisz, ze masz taka figure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę wstyd się przyznawać ale nie robię nic;/ jem same niezdrowe rzeczy najchętniej smażone. fakt nie piję napoi gazowanych i nie jem często słodyczy(pomijając czas przed okresem; wtedy jem wszystko^^) ćwiczyć kilka razy zaczynałam nigdy nie trwało to dłuzej niz tydzien wiec nie wiem czy jest o czym pisac, chyba, że mogę polecić jakieś ćwiczenia i dać swoja opinie na ich temat?:)) +jakieś tam złote rady

      Usuń
  2. Gif NA KOŃCU NAJLEPSZY! :*:*:* Kocham i pozdrawiam, Sylwester :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyśliłabym się że to TY!

      Usuń
    2. Wiem że nie! ;*

      Usuń
  3. Kasiu! Podobają mi się Twoje zdjęcia. Widać że próbujesz cały czas tworzyć coś nowego, ale chciałabym zobaczyć Twoją sesje w wersji naturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'w wersji natoralnej' tego nie rozumiem:)

      Usuń