the runaway bride


a u t o p o r t r e t y:





 

























20 komentarzy:

  1. 5, 8, 10, 14, 17, i cztery ostatnie są PRZEGENIALNE!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kasia siedzi i liczy po kolei które to zdjęcia:D Dziękuję Cleo<33:*

      Usuń
  2. Prosiłaś o opinię to ok ;)
    A więc.. widać, że mam talent lecz ostatnio Twoje zdjęcia są coraz dziwniejsze, bodź zły ubiór. Może mi się tylko tak wydaje.. nie wiem.. kwestia gusty. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki kiedyś miałam ubiór bo nie rozumiem trochę tego, aczkolwiek dziękuję za opinię i za 'masz talent':))

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, gdybym miała wypisać 'najlepsze' musiałabym wypisać co najmniej 1/3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o haha ależ mi miło! <3 dziękuję ciplutko:*

      Usuń
  4. nie potrafię wybrać które jest najlepsze, bo każda fotografia ma coś w sobie magicznego. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja najlepsza autoportretowa sesja!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia a skad taka sukienka???:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera, co za mimika, ile emocji...jesteś niesamowita i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle myślę, ze bardzo słaba:)Ale mikło że Ci się spodobała<3

      Usuń
  8. jest w tych zdjęciach pewna magia, bajkowość i tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcia są genialne! na prawdę bardzo mi się podobają, aż zazdroszczę dziewczynom które miały z Tobą sesje ;) btw to jest wgl taka możliwość aby umówić się z Tobą na zdjęcia ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka możliwość napisz na kasiczka77@gmail.com albo na priv na facebookowym fanpageu:)

      Usuń