PHOTOMIX


Trochę się tego wszystkiego nazbierało przez ostatni czas a jako, że ja nie mam za bardzo jak i kiedy zrobić dla Was zdjęć więc wrzucam tutaj to co mam aktualnie, najczęściej jak widać to telefonowe zdjęcia  :)aczkolwiek nie tylko: dodałam również kilka zdj ze spaceru z moją suczką!(słońce)


biedny pazurek

Spódnica www.preska24.pl <3


pierścionek [klik]







kolejne zdjęcia ze spódnicą z PresKI :)





koszula CheapStars -cały post z nią [klik]
buty [klik]





I kilka zdjęć ze spaceru z Cassie, kiedy jeszcze mieliśmy wiosnę w zimie. Chce takiej pogody i trochę promyków słońca i rowerów<3




5 komentarzy:

  1. Najsłodsze gify jakie widziałem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Były słodsze z moim ukochanym <3

      Usuń
    2. Niee, tam się tak słodko nie uśmiechałaś :*

      Usuń
  2. spódnica z Preski jest WOW!<3
    :)

    OdpowiedzUsuń