NORMAL SET




Witajcie bo dłuższej nieobecności, zdjęcia, które dziś dla Was tutaj dodam zrobione zostały w sobotę-tydzień temu w Józefowie i nie do końca wiedziałam, że akurat będziemy robić zdjęcia :) Powoli zbierają mi się zdjęcia w tel, na post właśnie taki niebawem pewnie gdzieś tutaj taki wstawię, chyba,że będzie dużo sprzeciwów!
Poza tym postaram się dziś sfotografować  nowy zestaw i wrzucić go tutaj(jutro?).
Czy tylko u mnie pogoda płata takie figle? W środę genialna pogoda, ciepełko. Dziś dużo lodu i mrozik. Wolałabym zostać przy tej środowej pogodzie móc wskoczyć w skórę, converse i creepersy!







opaska: iloko[klik]    płaszcz: Atmosphere    spodnie: NY     buty: no name    torba: h&m



12 komentarzy:

  1. ładnie ;)
    też wolałam tą środową pogodę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładną buzię:) Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję, ale to nie prawda;D a buty lubię;)

      Usuń
  3. masz conversy? gdzie kupowałaś i po ile?

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mam:) kupiłam w sh za 3,5zł z tego co pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w moim mieście obchodziłam już wszystkie lumpeksy i nie ma w żadnym. to jest niesprawiedliwe :( a szkoda mi wydawać 200zł na nowe.

    tu odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie ich specjalnie nie szukałam i kiedyś poszliśmy po lekcjach to mi sylwek znalazł, ale to 36nr i o dziwo były dobre a noszę 37/38:D

      Usuń
  6. Jaki sodki uśmieszek :* czekam na post z RHCP! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Isn't this handbag from H&M? I have the same one:)
    What do you think about followe each other? I really like your post:) so let me know please, I'll be wait!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this is handbag from h&m:)) ok i follow you!

      Usuń