MORO FULLCAP AND SHINY LEGGINGS



   Chyba za długo mnie tu nie było widzę po braku waszej aktywności w ostatnich dniach. Ogólnie przyczynił się do tego jak zwykle brak czasu, albo wypełnienie go niestety przez szkołę. Wydawać by się mogło ileż to jest napisać post. Też tak kiedyś myślałam teraz bez robienia i przerabiania zdjęć zajmuje mi to godzinę, więc widzicie, że to nie mało. Mimo to nadrobiłam w ten weekend (który dziś niestety dobiega końca, a był bardzo owocny i powiedzieć można, że nie miałam kiedy się nudzić) zaległości i mam dla Was już materiały na dwa posty.  Dziś wykorzystam zdjęcia z soboty:)


Przypominam o promocji na www.preska24.pl(patrzcie baner po prawej) 






















czapka/fullcap : Nowe Era (S:*)
kurtka/jacket: DIY
bluza/blouse: second hand
leggings: awanti
pierścionek i okulary/ring and glass: iloko
buty/shoes: prezent podobne [KLIK]






6 komentarzy:

  1. świetny look, masz idealnie wyczucie stylu :) dołączam do grona obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealne na pewno nie!ale dziękuję<3

      Usuń
  2. lubie taki styl, fajne połączenie, kurtka jest wspaniała! <3

    OdpowiedzUsuń