GOODBYE WINTER


Osobiście zima wychodzi mi już bokiem. Chyba jeszcze nigdy w życiu nie ciągnęła mi się tak długo i tak  strasznie miałam jej dosyć. Aby trochę polepszyć sobie humor i pomarzyć o ciepłym słońcu, plaży, zalewie i opalaniu, o szortach, krótkich bluzkach i okularach, kapeluszach! Kiedy ja miałam na nogach sandałki i kiedy jadłam truskawki? Już nawet mi się śnią po nocach...



















bluzka: river island           szorty: diy        pasek: sh          buty toms     okulary: no name 

10 komentarzy:

  1. chyba już wszyscy mamy dość tej zimy :D
    świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne, piękne, boskie, mogłabym tak pisac i pisać w nieskonczoność, ale to i tak nie odda tego co czuję patrząc na te zdj, !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ jej ależ mi miło! ale przesadzasz!:*

      Usuń
  3. definitely love your sense of style

    www.malesclutch.blogspot.com fllow back <3

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!! you have great posts
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lity do tej stylówy bardziej pasują :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby zbyt niegrzecznie a mój facet by tego nie przeżył:D

      Usuń