BURGUNDY SWEATER &PRESKA SKIRT

Dla mnie czas świąteczny rozpoczął się właśnie dziś, a pierwszy świąteczny prezent przyniósł mi listonosz w poniedziałek. Właśnie w dzisiejszym poście chcę Wam go przedstawić: śliczna, lekka, rozkloszowana spódniczka ze złotym suwakiem, która pasuje do różnych stylizacji. Chyba każdy już się domyśla, że pochodzi ona z PresKI
U mnie wielkie porządki i lekkie zamieszanie, za niedługo zacznie się pieczenie ciast i przygotowywanie innych potraw, a tymczasem ja znajduję dla Was chwilkę i dodaje posty! Mam nadzieję, że to docenicie:)
Fryzura ze zdjęć może nie nadaje się na tak wietrzne dni jak ten, w którym zostały zrobione te zdjęcia, ale to mój najwygodniejszy i najwspanialszy kucyk na ciepłe dni w szkole.

















płaszcz/coat atmosphere   biżuteria/jewelry [klik] & zeeman     sweterek/sweater tally weijl   spódnica/skirt PresKA rajstopy/tights gatta buty/shoes [klik] torebka/bag zeeman



12 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba stylizacja :) a spódniczka jest cudowna *-*
    + świetny kucyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się spodobało wszystko wyżej wymienione^^

      Usuń
  2. Najlepsza twoja stylizacja ! Na taka spódnice już poluje od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) to znajdziesz na preska24.pl :))

      Usuń
    2. tym bardziej, ze jest darmowa dostawa od nich:)

      Usuń
  3. nie lubię Cię z kucykiem na górze. wolę rozpuszczone albo kok. wtedy wyglądasz tak dziewczęco *.*

    odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁADNA *.*

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszenie!

    Serdecznie zapraszam Szanowną Panią Katarzynę Mateja na "wielogodzinne leniuchowanie", które odbędzie się w niedzielę o godzinie nieokreślonej (dostosuje się do Pani przybycia). Miejscem "wielogodzinnego leniuchowania" jest rezydencja Państwa Blicharz przy ul. Cmentarnej 64A. Nie są przewidziane żadne atrakcje, będziemy zmuszeni ustalić je na miejscu. Oczywiście w czasie pobytu zapewniam wyżywienie, picie, przytulanie oraz opiekę medyczną.

    Sz.P. Sylwester Blicharz

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz jakie Ci piękne zdjęcia siostra zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm..wszystkie:) Ja bardzo lubię słodkie zapachy, więc cóż..wybierz się do ich sklepu stacjonarnego i coś 'wywąchaj' dla siebie..:)Ja lubię Garden Sweet Pea i Summer Scoop..:)
    + świetny zestaw..fajnie połączyłaś kolorki<3
    & I love your hair!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak właśnie zrobię wybiorę się do Rzeszowa i zrobię zakupy! <3
      Dziękuję Piękna<3

      Usuń