January's news



Jak wracam ze szkoły to czekają na mnie teraz same miłe niespodzianki piękna biżuteria,rękawiczki i ubrania.Czyli jak już się spodziewacie post w pełni o chwaleniu się moimi nowymi nabytkami! I dodaniem zaległości zdjęciowych z telefonu :)) Mam nadzieję, że was tym nie zrażę, ale blog o tym właśnie w większości postów jest!
Przedstawione niżej rzeczy otrzymałam od: iloko madcatshop awanti i PresKA
A teraz pozostał mi już spokojny wieczór w ciepłym dresie i z laptopem na kolanach.


Śliczna i bardzo dziewczęca spódnica w moich ostatnio ulubionych złoto-czarnych odcieniach i tym samym mój najnowszy i milutki prezent od www.preska24.pl [KLIK] 
Jutro szykuję z nią nowy zestaw, więc wiecie czego możecie się spodziewać!:)

Lśniące getry Awanti
szelki MadCatShop 



Rękawiczki/Opaska/Bransoletki [KLIK]

6 komentarzy:

  1. Mega nagłówek, bardzo mi się podoba. Sama robiłaś? Zdjęcia są świetniej jakości, więcej po proszę:)
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak sama robiłam oczywiście;) Zaraz zajrzę:)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy! Zazdroszczę! :)
    W jaki sposób nawiązałaś współpracę z tymi firmami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Programy Partnerskie i poprzez maile:)

      Usuń
  3. Masz tak cudowne nogi, że Ci je ukradnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam mogę Ci je oddać, są krótkie i krzywe:D

      Usuń