fot: Elwira Kusz♥



Dzisiaj post dotyczący ostatniej serii zdjęć z Elwirą (klik), nie macie pojęcia jakie to było nowe(stresujące)ale też miłe przeżycie. Stanąć przed obiektywem tak zdolniuchnej kobitki. Całe spotkanie składało się z 3 części zdjęciowych: w różnych stylizacjach i miejscach :)
Nie wiem jak inni fotograficy ale ja cenię sobie w tym hobby to, że można poznać tylu cudownych ludzi! Przez same ferie udało mi się spotkać z 3 cudownymi dziewczynami, z którymi na pewno nie widziałam się pierwszy i ostatni raz!














koszula: vintage
spódnica: sh
buty: no name
bransolety i pierścionek [klik]



ZAPRASZAM PO NOWOŚCI NA 

 www.preska24.pl

7 komentarzy:

  1. Jezu, jakie boskie zdjęcia!<33
    pięknie Wam to wyszło, dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    http://littleblackkura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesteś :)))
    Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo:) ale przesadzasz jeśli chodzi o mnie:)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia!<3 widzę w tle foto-ścianę u Elwiry:D
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Elwira ma niesamowity talent(cieszę się, że też mam okazję z nia współpracować), a Ty urodę! Sumując to mamy obłędne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń