SUMMER or WINTER



Podczas gdy wszyscy siedzą w szkole i się uczą ja przyszywam ćwieki do szortów i kroje sukienkę. Jak skończyłam to znalazłam chwilę na pstryknięcie tych zdjęć zestawu z tymi właśnie szortami. Dodatkowo dorzucę kilka zdjęć (zrobionych wczoraj) zza okien mojego domu(bo jeszcze nie z niego nie wychodzę). Nie umiem fotografować krajobrazów, ale chyba nie wyszły najgorzej.






koszula/sh
szorty/diy
buty/widziane m.in na deezee, czasnabuty
bransoleta i okulary/ [KLIK]
szelki/madcatshop.pl


***










8 komentarzy:

  1. fajnie by było, gdybyś zrobiła po kolei sklejkę zdjęć, jak robisz np. te szorty, bo są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić jak tylko będę miała jakieś spodnie do ścięcia:)

      Usuń
  2. Widzę że mój Miś nie może doczekać się ciepełka ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty mistrz, są genialne <3

    OdpowiedzUsuń