tattoo and powder pink


Niestety dzisiaj mój leniwy czas dobiega końca, a korzystając z tego piszę tu dla Was. Główną częścią garderoby na zimowy okres są chyba (w moim przypadku) grube ładnie plecione swetry. Ten poniżej był kupiony w second handzie za 1zł. W najbliższych dniach planuję znów coś tam upolować.
Rajstopki tattoo z tym a także z wieloma innymi wzorami znajdzie TUTAJ.
Zauważyliście jakieś zmiany na mojej głowie?

Znacie może jakieś fajne sklepy internetowe z ciekawym asortymentem?
(koniecznie polskie) :)








sweter- second hand
rajstopki KLIK
pierścionek i wisiorek zeeman

2 komentarze:

  1. polecam katherine.pl z biżuterią ;)
    pasują ci te różowe końcówki, bardziej niż niegdysiejsze chyba niebieskie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że bardziej bo mam rudawe włosy więc zimny turkus bardziej się gryzie:)
      dziękuje, natomiast gdy trzeba mi coś w mniejszej ilości na katherine mi się nie opłaca;)

      Usuń