Merry Xmas


Kochani, życzę Wam wesołych, ciepłych i bardzo rodzinnych świąt. Dużo miłości i szczęścia, aby te Święta zapisały się w waszej pamięci jak najgoręcej. Dla mnie tegoroczna gwiazdka była na tyle hojna, że obłędne prezenty pod choinką znalazłam dziś z samego rana. Mam nadzieję, że fotografie zarówno robione wczoraj z moim S jak i te dzisiejsze trochę Wam dodadzą świątecznej atmosferki i ciepła w serduszkach przez dużą ilość bokehów, światełek, choinek,czerwieni i czekoladowego zapachu!











skarpetki: house
bluzka: butik
sweterek: sh
spodenki; diy
kosmetykowe słodkości znajdziecie na sklep.farmona.pl

2 komentarze:

  1. Kochana z okazji świąt Bożego Narodzenia, zycze Ci duzo szczescia, pomyslunku, radosci, spelniania marzen, zdrowia, jeszcze raz szczescia z bliskimi i wszystkiego co najlepsze ;* <3 WESOOŁYCH! i bogatego gwiazdora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO misia nawet nie wiedziałam, że masz bloga(już sobie ciebie obserwuję^^) Dziękuję Ci z całego serducha za tak miłe życzenia i Tobie życzę tego co najlepsze dużo ciepła, uśmiechu, żebyś w końcu do mnie dotarła mnóstwo zdrówka (żadnych szpitali) i kaaariery jako modelinka<3

      Usuń