sweet morning&hotchpotch


Coś dla takich zmarzluszków jak ja. Sweterek kupiłam już przed sezonem zimowym zeszłego roku, aczkolwiek nie miałam Wam go kiedy pokazac. Jutro wyruszamy na zakupy, na szczęście powoli wracam do zdrowia jeszcze tylko poniedziałkowa wizyta u lekarza i zacznę życ.






(sweter-sh / skarpetki: no name/ świnki: pepco)



Dziś po raz pierwszy zrobiłam (sama) kłosa, zawsze Iwonka:* mi w tym pomagała. Oczywiście nauczycielem był filmik na youtube, to chyba najlepsze instrukcje, coś się zapomni to przewinę, albo obejrzę jeszcze raz a nie trzeba się nikogo o nic dopytywac:) Myślę, że nie jest najgorzej nie?



(bransoletki - klik)

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, pierwsze - mistrzostwo! http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes tak chuda .. Wygladasz na tych zdjęciach jak bys miala anoreksje ... co prawda nie taka bardzo zaawansowana ale jednak ... Ty cos jesz ? Podziel sie z nami swoja deita :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta? Nie używam,ale na schudnięcie polecam zapalenie płuc mnie tak 'odchudziło' :D

      Usuń
  3. to zdradz ile wazysz ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś jakieś 46/47 i pewnie ok 2/3kg zrzuciłam:)

      Usuń