MORO


Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowości, w tym moją wymarzoną kurtkę moro, która stała się dosłownym must have tej jesieni. Ćwieki po kilkudniowym opóźnieniu trafiły w moje ręce i skompletowałam całośc. Nie powiem trochę  było z tym roboty, aczkolwiek jestem baardzo zadowolona z efektów końcowych, którymi się z Wami dzielę.Odcień khaki i złote dodatki dla mnie są świetnym duetem, mam nadzieję, że nie tylko mi przypadnie to do gustu.




























(kurtka-DIY, bluza-house, spodnie-tally weijl, torebka-sh, buty-allegro, biżu[naszyjnik i gumka]- iloko)

7 komentarzy:

  1. Mało komu pasuje moro,ale Tobie jak najbardziej ;)
    Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się zatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie w sumie dwa komplementy w jednej wypowiedzi :)

      Usuń
    2. o to chodziło ;)

      Usuń
  3. Hej możesz polubić?! będe wdzięczny ;) https://www.facebook.com/tgliamx

    OdpowiedzUsuń