ZEEMAN

    Ciągle nie miałam czasu, aby choc na chwilę wejśc tutaj i 'wyprodukowac' kolejny post, ze względu na szkołę bądź inne zajęcie przeważające nad prowadzeniem bloga. Jednak teraz wszystko obróciło się przeciwko mnie i czasu mam dużo, na rzeczy, na które brakowało mi go wcześniej. Natomiast są tego plusy i minusy. Minusem jest to, że leżenie w łóżku przez 1,5 tygodnia zobowiązuje do kolosalnych zaległości w szkołe(a nic mnie tak nie martwi jak chemia) i braku możliwości chociażby wyjścia z domu, dlatego jeśli uda mi się stworzyc jakiś outfit będą to zdjęcia robione w pomieszczeniu:)




    Tymczasem przestaję zanudzac moim chorowaniem i przechodzę do lepszej części mojego wpisu. Mianowicie poznałam nową firmę produkujacą ładną biżuterię oraz inne akcesoria. Niestety nie funkcjonuje ona na terenie Polski, aczkolwiek dla podróżujących nic trudnego. Z tymi cudeńkami zapoznała mnie mama a ja  zapoznaję je z Wami :

 Złota bransoletka z kokardką stała się chyba moją ulubioną.





 Wisiorek różyczka i kolczyki o tym samym wzorze, myślę, że to dobra alternatywa dla nielubiących przesadzac z dodatkami aczkolwiek lubiących wyglądac dobrze. 
Totalny przebój jeśli chodzi o mnie już od kilku sezonów. Duże pierścionki z pięknymi owalnymi oczkami to moja miłośc nie od dziś. Kolejny do naszej biżuteryjnej kolekcji. 
Akcesoria, o których wspominałam wyżej to między innymi szale,kominy,chusty czy po prostu torebki. 
Do garderoby dołączyły dwa kominy:czarny i niebieski(nie wiem czy wspomninałam ale uwielbiam ten rodzaj docieplenia szyi i  super ozdoby), dwie chustki: panterkową(wzór kojarzący się z mega tandetą lub wręcz odwrotnie z kobiecością: moim zdaniem zależy to od stylizacji i osoby noszącej, mi osobiście chustka się podoba i nie raz zagości w jakimś outfitcie)


Ostatnią rzeczą jest ta śliczna torebka kopertówka, o fakturze lekko wężowej skórki, aczkolwiek połączenie czerni z jej złotym paskiem(którego niestety nie uchwyciłam) daje efekt super eleganckiej. 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne rzeczy! Szczególnie podoba mi się pierwsza bransoletka, przykuwa uwagę! :)
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też stała się faworytem:)
      a nawet zobaczę co tam słychac na Twoim blogu;)

      Usuń