wszystko miśki

Dodaję zaległe zdjęcia zakupowe, robię frytki i mam ochotę na auto zdjęcia w moim starym stylu! Może chwycę za statyw i coś wykombinuję?;>



bluzka z sh, aczkolwiek moją przeróbka

 allegro
 allegro
 skóra z sh-new look
 bluzka new yorker
 spodnie new yorker

 bluzka sh
 T-shirt new yorker

 sweterek telly welly
 odżywka do paznokci rossman
 sh
 sh
 sh

A tutaj kilka zdjęc, które zrobil mi misiak<3









..ii bluzka, którą zrobił mi również Sylwek!




Nowości butkowe.
rózowe creepersy merg.pl







9 komentarzy:

  1. kocham Cię moja modelko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty na niektórych zdjęciach jestes do połowy naga? dobrze patrze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu... Sądziłam, że się pomyliłam. Fajnie, fajnie ;-)

      Usuń
  3. skąd dokładniej te pierwsze buty ? masz link do aukcji tego sprzedającego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://moda.allegro.pl/trekkingowe-buty-100-13-yellow-r-37-i2567524569.html masz aukcję;)

      Usuń
  4. bardzo mi miło :) ja uwielbiam Twoje profilowe. i zdradz czy tshirt z new yorkera, różowy, byl w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był chyba biały, aczkolwiek był z wyprzedaży, więc nie wiem czy coś jeszcze zostało! ale szukaj, bo super jest:)
      to mi jest miło, że Ci się moje profilowe podoba:)

      Usuń