ILOKO


Dziś przyszła do mnie paczuszka z moją gumką do włosów z metalową otoczką, jedną kupiłam wcześniej w h&m ale następną zamówiłam przez sklep internetowy, którego baner macie po prawej!
Byłam zachwycona starannym zapakowaniem towaru i dołączeniem do niego listu. Choc zamawiałam już tyle rzeczy przez internet z czymś takim się nie spotkałam. Tym razem z Iwoną mamy zrobic większe zakupy w tym sklepie, bo z pierwszego zamówienia jestem bardzo zadowolona tym bardzie, że ceny są tutaj malutkie i można się załapac na fajne wyprzedaże!




Teraz łapcie zdjęcia moich gumek,












 którą wolicie?:>

Myślałam, że brązowa z h&m'u będzie bardziej widoczna na moich włosach, ale złota z iloko najwyraźniej ją pobiła!
Uciekam robic sobie kolorowe pazurki ombre !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz