W niedzielę wieczorem wróciłam z przemiłych rodzinnych odwiedzin, chciałam uwiecznić ten wyjazd na zdjęciach, aczkolwiek udało mi się to zrobić jedynie w drodze do nich, czyli w sobotnie popołudnie. Miałam na sobie wówczas moje nowe wynalazki: śliczną zwiewną koszulę z pięknymi guzikami i sandałki ze srebrnymi kuleczkami. O spodenkach wspominałam we wcześniejszych postach, gdy pisałam o moich szortach DIY.

Natomiast w niedzielę założyłam czerwoną sukienkę z pięknym printem w ptaki i czerwone buty, które znajdziecie na zdjęciach z chwili gdy się pakowałam.

 buty: czasnabuty.pl

 koszula: sh
portfel: house 
kapelusz: C&A
sukienka: sh








 Ta sukienka + buty z pierwszego zdjęcia= stylizacja z niedzieli.






O  U  T  F  I  T










koszula: sh
bransoletki: joko 
pierścionek: no name
torba: cropp
okulary no name
kapelusz: C&A
sandałki: sh
szorty DIY

3 komentarze:

  1. jak zwykle bardzo sympatycznie ^^ czekam na jeansowy outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bęedzie miał mi kto zrobic zdj to sie postaram:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Kasia, dobra koszula ;D

    (o nie bylam wtsedy offline :( )


    Nikaa

    OdpowiedzUsuń