Tak rzadko tu bywam, że aż samej mi szkoda. Wszystko przez to, ze nie wiem czy jest dla kogo tutaj przesiadywać. Choć samej sprawia mi to ogromną przyjemność to chyba raczej żałosne byłoby gdybym sama dla siebie ciągle dodawała różne posty i robiła outfity.



(i teraz mam cichą nadzieję, że znajdzie się ktoś kto pomoże mi wytrwać i stąd nie odejść) Mgliście to widzę.
Tymczasem łapcie nasze zdjęcia.











buty:
-na dwóch pierwszych zdjęciach: nike
- na reszcie: lilu/allegro
zakolanówki: gatta
szorty DIY
bluzka: atmosphere
kurtka i pasek : no name

4 komentarze:

  1. ohhh <33

    Niczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, bez takich głupot. Widać, że masz ochotę dawać różne outfity, a nawet po prostu tylko zdjęcia, a ja przysięgam, że są osoby, które mają ochotę to oglądać! Więc ma Cię tu być więcej i częściej :3 (a zdjęcia aż przesycone szczęściem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęścia nam nie brakuje! Ale chcemy jeszcze więcej^^
      Mam ochotę a i owszem, ale chce wiedzieć czy to ma sens i czy ktokolwiek tu bywa!

      Usuń