nafink

Cześć kochani, troszkę mnie tutaj nie było,ale to wszystko przez mój wenflon u prawej ręki przez co nie pozwalam sobie jej zginać, żebym już nie musiała go zmieniać. Jeszcze tylko 4 zastrzyki i pojawi się tu duzo nowości ciuszkowych i fotograficznych! Chciałabym wam pokazać wszystkie moje ostatnio zdobyte perełki,ale w lewej dłoni trudno wutrzymać mi Nikosia. Dziś z mama urządzamy wspaniały DIYowy wieczór, mam tyle do zrobienia: spodnie,spódnice, kamizelkę, szorty, jeansową kurtkę, której chcę wstawić panterkowe wstawki! Życzcie mi powodzenia a tymczasem ja zapraszam was do oglądania zdjęć, niektóre ubrania do przerobienia udało mi się sfotografować, a własciwie tylko printy!














kilka dni temu, zamówiłam sobie zdjęcia na allegro! lubię mieć je na papierze!













Moje DIY szorty zrobione ostatnio, z moich spodni sprzed 8 lat stąd te śmieszne naszywki!( Duma mnie rozpierała jak się w nie zmieściłam, ale jak widać ciałko mam niebardzo 'jędrne' i zachciało mi się troszkę poćwiczyć. Do wieczora mi to minie!) Zakochałam się w tych białych delikatnych kwiatuszkach i myślę, że obszycie idealnie do nich pasuje. Udowodniłam Wam, że jeans idealnie może wyglądać nie tylko w wersji wild?;>
















12 komentarzy:

  1. nie wiem jak mozna nie przytyc przez 8 lat ;oo ;D
    zdrowiej Kasiulku bede czekala na nowe zdjecia ^^

    Nikaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytyłam i.. urosłam ale jak podciągnę do talii to się mieszczę ^^
      Czekaj mała:*

      Usuń
    2. jq bym spodenek sprzed 8 lat chyba nawet do kolan nie wcisnela ;D
      doczekalam sie ^^

      nika

      Usuń
  2. jejciu ;o skąd Ty bierzesz tyle kasy na te wszystkie ciuchy?? xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda jedna rzecz na zdjęciach wyżej jest po prostu strychowym wynalazkiem, więc mam to za free;p

      Usuń
  3. nie wiedziałam, że można wywoływać zdjęcia na allegro! jakie są tego koszty? wychodzi taniej niż u fotografa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele taniej u fotografa od 80gr do 1.20 a na allegro tylko po 19groszy za zdjęcie!:) Polecam gorąco!:)

      Usuń
    2. a czy mogłabyś przesłać link do allegro gdzie można wywołać? :D

      Usuń
    3. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11208356 :)

      Usuń
  4. SPODENKI MEGA *.* z jakąś koszulą mgiełką ideał ♥
    a co do zdjęć, to zawsze jakoś przyjemniej jest siąść, dotknąć i spokojnie pooglądać, niż na komputerze tylko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* otóż to, ja tam lubię tylko muszę sobie jakieś ładne pudełeczko na nie naszykować;)

      Usuń