first outfit

Pewnego niedzielnego popołudnia jakoś nam się nudziło z siostrą, więc porobiłyśmy zdjęcia tego bloga. Rzadko tutaj bywam, ale to dlatego, że nie potrafię, jakoś tego rozkręcić, a robienie postów dla samej siebie tylko to się raczej nie opłaca:) Macie jakieś pomysły na zwiększenie oglądalności i zachęcenie ludzi do tego, żeby komentowali i zaglądali tutaj częściej bądź dodawali do obserwowanych?;>

























bluzka: sh
getry: no name
buty: czasnabuty.pl
biżuteria: zegarek-prezent od S, bransolety z joko



Jak nietrudno zauważyć okropne mam odrosty co proponujecie z nimi zrobić? Standardowo lekko rozjaśnić, czy wręcz przeciwnie? Zrobić sobie ciemne przejście z ciemnego do blondu? :)

Marzą mi się turkusowe końcówki, albo rude włosy!


4 komentarze:

  1. OOOOO Outfit !!! to jest to co kocham, mam nadzieje, że pójdzie ten blog w tą strone :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie założony z myślą o tym, ale oglądajcie i bądźcie aktywni bo nie wiem, czy jest sens coś dodawać!:)

      Usuń
  2. Jest sens !!!;)) wiele ludzi wchodząc na blogi bardzo rzadko komentują ( np ja) ale nie wyobrażam sobie dnia na zerknięcie do moich 3 ulubionych blogów ;) Wiec Kasiu rób posty, dodawaj i dziel się z nami swoją nietypową urodą i delikatnością! :)

    Twoja nowa czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku jak mi miło<3 podbudowałaś mnie w nadziei,że ktoś tutaj zagląda! więc zaczynam blogowanie!

      Usuń